3D anatomija u WebGL tehnologiji

Započeo holodoc, 29.01.2012, 16:02

prethodna tema - sledeća tema

holodoc

WebGL je prva 3D tehnologija namenjena web-u koja ima potencijala da ne propadne kao njeni prethodnici i to zahvaljujući sve većoj popularnosti canvas elementa koji je sastavni deo HTML specifikacije. Činjenica da je osnovni preduslov za korišćenje WebGL-a poznavanje JavaScript-a i nekih osnova 3D manipulacije sasvim su odličan preduslov da ova tehnologija postane sve više prihvaćena od strane web developera. Plus, kompletan kod aplikacija može da se pogleda direktno u browseru pošto je ceo sistem potpuno otvorenog tipa.

Za pravilno funkcionisanje svih dole navedenih stranica potrebno je da koristite neki od browsera koji imaju podršku za WebGL (Chrome, Firefox itd.) i da postoji podrška za hardversku akceleraciju grafičkog podsistema (u suštini bilo koji OS na kom su instalirani drajveri za grafičku).

Više informacija o WebGL-u - http://www.khronos.org/webgl/

http://www.ro.me/ - kombinacija WebGL grafike, stilizovanih crteža/animacije i video fajlova sve uklopljeno putem WebGL-a

http://www.biodigitalhuman.com/ - 3D anatomija ljudskog tela putem aplikacije u potpunosti realizovane putem WebGL tehnologije.

http://stickmanventures.com/labs/demo/webgl-threejs-morph-target/ -  demonstracija upotrebe three.js biblioteke za animaciju lica

http://workshop.chromeexperiments.com/bookcase/ - virtuelna knjižara
<?php
abstract class Ignorance extends Stupidity implements Unavoidable 
    private function 
__construct(){
        
parent::__destruct();
    }; 

// EOF -> life.php