Laboratorija za računarsku tehniku

Limbo => Naučno tehnološki park Čačak => Temu započeo: Siniša Ranđić 02.05.2013, 00:16

Naslov: WEB prezentacija Naučno tehnološkog parka Čačak
Poruka od: Siniša Ranđić 02.05.2013, 00:16
Dok se ne stvore uslovi da Naučno tehnološki park Čačak dobije sopstvenu WEB prezentaciju o radu ove institucije možete se informisati preko WEB prezentacije Laboratorije za računarsku tehniku gde je za te potrebe formirana posebna opcija u meniju.
Naslov: Odg: WEB prezentacija Naučno tehnološkog parka Čačak
Poruka od: Marko Аcović 02.05.2013, 15:50
Predlazem da se studenti (odabrani) ukljuce u rad i da naprave prvu verziju web prezentacije. Danas ako vas nema na Internetu, kao i da ne postojite :)
Bolje da ima bilo kakva informacija, da se vidi da se nesto desava nego da nema nista.
Naslov: WEB prezentacija Naučno tehnološkog parka Čačak - Pitanje uspeha
Poruka od: Siniša Ranđić 03.05.2013, 10:38
Da li je potrebno bilo šta tome dodati. Uostalom zar iznad mog stola ne stoji, na centralnom mestu, ona poruka - Uspeh je umetnost prikazivanja. Danas je Internet postao taj prozor ili kako se kod nas nekada govorilo ćepenak preko koga se ljudi predstavljaju i prodaju "svoju robu". Pre neki dan sam video zanimljivo razmišljanje na temu budućnosti obrazovanja, gde se predavanjima u elektronskoj formi daje velika budućnost. Uostalom mnogi značajni univerziteti omogućavaju studentima da preuzimaju video zapise sa predavanja. Lično mislim da predavanja treba transformisati u diskusionom pravcu, gde bi studenti dobijali tumačenje znanja koja su prethodno stekli. U tom smislu kao osnova za takav pristup mogla bi, između ostalog, da budu i konkretna rešenja raznih problema koje bi studenti uradili i gde bi se diskusija vrtela oko mogućih alternativa i eventualnih grešaka koje su pri rešavanju problema napravljene.
Ono što sadašnjim generacijama studenata nedostaje to je INICIJATIVA. Nekako se previše čeka na dobijanje zadatka od nastavnika, a manje se pokušava da se samostalno nametne neka ideja o kojoj može da se diskutuje, kao samoj ideji, ali i kao podlozi za artikulaciju različitih pristupa u njenoj implementaciji.
Meni kao nastavniku jako godi kada student kaže - "Ja bih želeo to i to da radim", jer već to znači da ima poverenje u samog sebe, ali i da je stekao dovoljno znanja da može samostalno da razmišlja o mogućim problemima i njihovom rešavanju. Kad smo već kod WEB prezentacije NTP očekujem da se pojave studenti ili više njih, koji bi rekli - "Možemo li da probamo da napravimo svoje rešenje". Za mene će to biti jedan od ključnih momenata u razvoju svega što prati računarstvo kao struku i obrazovnu delatnost na Fakultetu tehničkih nauka.