Skorašnje poruke

Stranice 1 2 3 4 5 6 ... 10
31
Letnji kamp računarstva / Odg: Letnji kamp ra;unarstva 2...
Poslednja poruka Bojan - 24.01.2017, 19:28
Slazem se sa Markom vezano za clanove laboratorije.To za python sam dao kao predleg.Mogli bi da radimo i nesto vezano za operativne sisteme.Evo jednog  primera ovo http://nand2tetris.org/.Sad .Ne znam koliko je bas vezan za os ,ali mislim da nije lose .
32
CitatMožda da ga pretvorimu u neku vrstu ceslosemestralne sekcije gde bi se svake sedmice radilo sa studentima na praktičnim stvarima. Seanse bi bile npr. u večernjim časovima i onda bi moglo da se obezbedi šire učešće saradnika Laboratorije.
Ovo je isto dobra ideja. Moze i ovako ali to zahteva prisutnost i ostalih clanova laboratorije a ne samo profesor. Govorim iz iskustva, jer posle 15h osim profesora retko ko se jos zadesi u laboratoriji. Sramota za mlade generacije.
33
Zašto da ne? Zar moram da ponavljam da se čovek najlepše oseća kad vidi da migaju lampice na uređaju koji je sam napravio!
34
Letnji kamp računarstva / Odg: Letnji kamp ra;unarstva 2...
Poslednja poruka Bojan - 24.01.2017, 18:35
Ja bih voleo kad bi se na kampu ucile neke nove tehnologije i da na kraju se uradi neke zajednicki projekat.Evo na primer da se radi python.Na kraju tog kursa iz pythona ,uradi se neki projekat na raspberry piu.
35
Odgovori su uglavnom poznati. Pošto nam je letnji manevarski prostor sužen na samo mesec dana, praktično samo ja mogu da sebe ponudim u tim periodu studentima. Što se tiče aktivnosti one nisu zbog toga strogo vezane za hardver, već je cilj da se u tom periodu nešto uradi na korist i Laboratorije i Fakulteta. I naravno ponešto novo nauči. Imajući u vidu navedene probleme ja sam i otvorio diskusiju o mogućoj promeni formata Letnjeg kampa. Možda da ga pretvorimu u neku vrstu ceslosemestralne sekcije gde bi se svake sedmice radilo sa studentima na praktičnim stvarima. Seanse bi bile npr. u večernjim časovima i onda bi moglo da se obezbedi šire učešće saradnika Laboratorije.
36
Ja bih postavio par pitanja. Mozda na taj nacin dobijemo odgovor. Na koji nacin se promovise "Letnji kamp racunarstva" (da li u promociji ucestvuje samo profesor ili su aktivno ukljuceni i ostali saradnici u laboratoriji)?  Sta ima u ponudi kampa? Drugim recima, sta se studentima nudi, koja znanja, koje tehnologije? Da li se kamp bazira pretezno na hardveru ili na softveru?
37
Prošle godine pokušao sam da nametnem diskusiju na temu modaliteta održavanja manifestacije Letnji kamp računarstva. Nažalost kao i za samo učešće u ovom aktivnostima i u diskusiji praktično niko od studenata nije učestvovao. Pošto smo ušli u novu kalendarsku godinu valja razmišljati o svrsishodnosti održavanja Letnjeg kampa računarstva ili ga organizovati i realizovati na nekim drugim principima.
38
Planirao sam da navedem prvih 50 univerziteta:
39
Pre nego pređemo na definisanje strukture i sadržaja našeg nastavnog plana pokušaću da se osvrnem na neka tuđa iskustva. Iako sam u okviru teme postavio linkove na najbolje rangirane univerzitete na planu računarstva i informatike analizu ću početi sa jednim domaćim iskustvom i ti ne sa onim koje bi svi očekivali - ETF, već nastavnim planom modula Računarstvo i informatika na Matematičkom fakultetu iz Beograda.
U prilogu je data struktura ovog nastavnog plana. Pre nego iznesem neka svoja zapažanja i komentare daću objektivne pokazatelje:
  • Na osnovu strukture može se uočiti da se predmeti koje studenti izučavaju tokom svojih studija (ukupno ih je 40) mogu podeliti u sledeće grupe:
  • Opšte obrazovne
  • Matematičke
  • Računarske
  • Matematičko - računarske (ovde su svrstani predmeti koji u osnovi spadaju u matematiku, ali su suštinski važni za računarstvo iako mogu svoju primenu naći i u drugim oblastima nauke i tehnike).
Opšte obrazovni predmeti (2):
  • Strani jezik
  • Metodika nastave matematike i računarstva
Matematički predmeti (19):
  • Analiza I
  • Linerana algebra
  • Uvod u matematičku logiku
  • Geometrija I
  • Analiza II
  • Geometrija II
  • Algebra I
  • Geometrija III
  • Algebra II
  • Diskretna matematika
  • Uvod u finansijsku matematiku
  • Diferencijalne jednačine
  • Verovatnoća i statistika A
  • Kompleksne funkcije
  • Verovatnoća i statistika B
  • Geometrija III
  • Geometrija IV
  • Istorija i filosofija matematike
  • Funkcionalna analiza
Računarski predmeti (17):
  • Programiranje I
  • Programiranje II
  • Uvod u organizaciju i arhitekturu računara I
  • Objektno orijentisano programiranje
  • Dozajn programskih jezika
  • Kompilacija progrtamskih jezika
  • Programske paradigme
  • Uvod u relacione baze podataka
  • Operativni sistemi
  • Arhitektura računara I
  • Programiranje baza podataka
  • Računarske mreže
  • Računarska grafika
  • Arhitektura računara II
  • Istraživanje podataka I
  • Uvod u WEB i Internet tehnologije
  • Razvoj softvera
Matematičko - računarski (10):
  • Uvod u numeričku analizu
  • Konstrukcija i analiza algoritama
  • Leksička analiza i njene primene
  • Numeričke metode
  • Matematička logika u računarstvu
  • Teorija algoritama
  • Operaciona istraživanja
  • Teorija igara sa primenama
  • Uvod u interaktivno dokazivanje teorema
  • Programski paketi u matematici
Pored navedenih predmeta postoje i (3) predmeta koji spadaju u druge oblasti:
  • Uvod u teorijsku mehaniku
  • Odabrana poglavlja astronomije
  • Veštačka inteligencija
40
Da se opet vratimo školama:
Stranice 1 2 3 4 5 6 ... 10